Saturday, July 10, 2010

jaz sem tako tele....pa klaj si ti nor.....hahaha.....kak sem smotana.....
drgac pa zaj pri sari na obisku, ona perilo susi, jaz pa cakam da grema dol v bazen pa jakuzzi.....jaaaaaa med mehurcke se masirat, juhuhu, tralala, hopsasa.....ijooooj kak me glava boli, mogoce me bojo mehurcki ozdravli, ja pa hrbet premasirali....joj pa sparkija bom vbila....kmet zopet me je z postle vrgo, danes edini dan, ko lahko spim.....bemti mali smotan pes, pol sem si zajtern naredo, pa gledo neko romanticno komedijo.....pol po 4 urah pa se koncno prepricala da grem do sare, po stvari....pa noga me boli, ker sem vceraj padla z bikom, pa se mi je cela ketna zavozlala, pol mi je pa neki prijazni fant bajk popravo, morem kupit wd40...jaja....zaj bi pa slaaaaaaaadoled pa jagode pa cokolado.....mami naredi mi sadno kupo!!!!!!.....pa mi ga prinesi v jaccuzzi...hehe....jaaaaaaaaaaaaaaaa....nic takl je to nedeljsko popldne, sedim na balkonu in gledam morje....pa ki je zaj sara, bemti boga nosoroga

No comments:

Post a Comment